.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
900 پروژه همزمان با هفته دولت در گلستان افتتاح مي‌شود

معاون عمراني استانداري گلستان: 900 پروژه همزمان با هفته دولت در گلستان افتتاح مي‌شود
سرپرست معاون عمراني استانداري گلستان، از افتتاح 900 پروژه همزمان با هفته دولت امسال در استان گلستان خبر داد. 
‌‏محمد فريد لطيفي، سرپرست معاون عمراني استانداري گلستان، برنامه‌ها و پروژه‌هاي قابل بهره‌برداري و همچنين طرح‌‏هايي كه عمليات اجرايي آن در هفته دولت در استان آغاز مي‌شود را اعلام كرد.
وي با بيان اينكه براي پروژه‌هاي افتتاحي در اين هفته حدود 720 ميليارد ريال هزينه شده، افزود: با بهره‌برداري از اين تعداد 180 هزار و ?691 خانوار از مزاياي طرح‌ها بهره‌‏مند شده و براي يك هزار و 415 نفر زمينه اشتغال ايجاد خواهد شد.
وي تصريح كرد: گازرساني به 13 روستاي بخش مركزي شهرستان گنبدكاووس، افتتاح كوهستان پارك شبنم، خوابگاه و سلف سرويس شبانه‌روزي و شركت نخ محيار پلاست در شهرستان آزادشهر، صنايع غذايي عاليا در كردكوي، مجتمع ورزشي نيرو و نشاط در بندرگز، گازرساني به سيمين شهر و افتتاح پل خواجه نفس در شهرستان بندر تركمن از جمله پروژه‌هاي آماده بهره‌برداري است.
وي ادامه داد: افتتاح همزمان 60 پروژه مخابراتي با مركز مخابراتي 5 هزار شماره‌اي دلند در راميان، افتتاح فاز يك مجتمع آبرساني گلستان در علي‌آباد كتول، افتتاح 8 واحد صنعتي در مينودشت، جابجايي 10 روستاي سيل‌‏زده در شهرك پيشكمر در شهرستان كلاله، افتتاح همزمان 60 پروژه شهرداري و توسعه و تجهيز فرودگاه گرگان و افتتاح 14 واحد صنعتي در شهرك صنعتي آق‌قلا، از ديگر پروژه‌هاي مهم هفته دولت در استان است.
وي همچنين، در خصوص پروژه‌هايي كه عمليات اجرايي آن در هفته دولت آغاز مي‌شود، گفت: در اين هفته كلنگ 106 پروژه در استان با اعتبار400 ميليارد ريال به زمين زده خواهد شد كه144 هزارو 73 خانوار از مزاياي آن بهره‌مند خواهند شد.
به گفته لطيفي، با آغاز عمليات اجرايي اين پروژه‌ها در استان براي 246 نفر فرصت اشتغال ايجاد خواهد شد.
وي ادامه داد: احداث بازار روز با 100 غرفه در گنبدكاووس، احداث سالن ورزشي 2 هزار نفري در آزادشهر، سالن ورزشي بانوان در كردكوي، احداث مخزن و خط انتقال آب آشاميدني در بندرگز، احداث سالن ورزشي در روستاي پنج‌پيكر از توابع بندرتركمن، آغاز عمليات گازرساني همزمان در سه روستاي همت‌آباد، محمدآباد و سنگستان از توابع راميان از جمله اين پروژه‌ها است.
لطيفي اضافه كرد: احداث مركز آموزش فني و حرفه‌اي در علي‌آبادكتول، احداث استخر سرپوشيده در مينودشت، تكميل، تجهيز و توسعه فرودگاه كلاله و احداث آلمان ميدان بسيج در گرگان از ديگر پروژه‌هاي مهم است كه در هفته دولت كلنگ احداث آنها در استان به زمين زده خواهد شد.
وي خاطرنشان كرد: بازديد قبلي از پروژه‌هاي قابل افتتاح و آغاز عمليات اجرايي و برنامه‌ريزي و هماهنگي در اجراي صحيح و بموقع برنامه‌ها همراه با دعوت از مسوولان، مردم و بهره‌برداران ذيربط جهت شركت در مراسم، گفت وگوي مديران، فرمانداران و روساي ادارات شهرستان‌‏ها با خبرنگاران و ارائه گزارش سياست‌‏ها، برنامه‌ها، عملكرد و دستاوردهاي يكساله دولت نهم از برنامه‌هاي ديگر هفته دولت در استان است.
به‌گفته وي، ارائه گزارش عملكرد يكساله شهرستان توسط فرمانداران در نماز جمعه، تقدير از نمونه‌ها توسط سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان (مسوول برگزاري ستاد جشنواره شهيد رجايي) با هماهنگي روابط عمومي استانداري از اقدامات عمومي مشترك شهرستان‌‏هاي استان در هفته دولت در گلستان خواهد بود. (ilna)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.199 seconds.